Sp1-Renger ( wrozka-wody) http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/ax1814_1.jpg
Łucznictwo Poziom profesji: 0 Element: woda Zasięg: 8 komórek Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0.0s Czas ponownego użycia: 0.8s Zużycie many: 0 Daleki atak zwiększony o 80 Energia wody zwiększona o 120
Atak Sokoła Poziom profesji: 2 Element: woda Zasięg: Własna postać lub 4 komórki Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 1.0s Czas ponownego użycia: 30,0s Zużycie many: 150 Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [sokole oko ]
Postrzał w głowę Poziom profesji: 4 Element: woda Zasięg: 8 komórek Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,6s Czas ponownego użycia: 7,0s Zużycie many: 45 Daleki atak zwiększony o 250 Energia wody zwiększona o 180 Z prawdopodobieństwem 40% możesz stworzyć [oszołomienie ] Prawdopodobieństwem zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 50%
Szybki Niczym Wiatr Poziom profesji: 6 Element: woda Zasięg: Własna postać lub 4 komórki Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 1,0s Czas ponownego użycia: 60,0s Zużycie many: 250 Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [tańczący z wiatrem ]
Uderzenie Pioruna Poziom profesji: 8 Element: woda Zasięg: 8 Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek Czas rzucania: 0,5s Czas ponownego użycia: 40,0s Zużycie many: 145 Daleki atak zwiększony o 250 Energia wody zwiększona o 150 Z prawdopodobieństwem 80% możesz stworzyć [huk błyskawicy ]
Potrójna Strzała Poziom profesji: 10 Element: woda Zasięg: 8 komórek Cel: Szczególna Strefa Czas rzucania: 0,2s Czas ponownego użycia: 30,0s Zużycie many: 80 Daleki atak zwiększony o 500 Energia wody zwiększona o 350
Zwiększenie Zasięgu Poziom profesji:12 Element: woda Zasięg: 12 komórek Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 1,2s Czas ponownego użycia: 35,0 Zużycie many: 120 Daleki atak zwiększony o 800 Energia wody zwiększona o 500 Z prawdopodobieństwem 30% możesz stworzyć [pozwala rezygnować ]
Wirujący Piorun Poziom profesji: 14 Element: woda Zasięg: 8 komórek Cel: Szczególna strefa Czas rzucania: 0,4s Czas ponownego użycia: 20,0s Zużycie many: 100 Daleki atak zwiększony o 200 Energia wody zwiększona o 1300 Z prawdopodobieństwem 30% możesz stworzyć [mróz ]
Eksplozja Pioruna Poziom profesji: 16 Element: woda Zasięg: Dookoła wroga w promieniu 4 komórek Cel: Szczególna strefa Czas rzucania: 0,4s Czas ponownego użycia: 60,0s Zużycie many: 135 Daleki atak zwiększony o 800 Energia wody zwiększona o 400 Z prawdopodobieństwem 15% możesz stworzyć [pozwala rezygnować ] Podczas atakowania przy dalekim dystansie, niema kary dla bliskiego dystansu.
Szybka Regeneracja Poziom profesji: 18 Element: woda Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 1,0s Czas ponownego użycia: 120,0s Zużycie many: 300 Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [szybko ]
Burza Poziom profesji: 20 Element: woda Zasięg: 10 komórek Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek Czas rzucania: 0,8s Czas ponownego użycia: 120,0s Zużycie many: 200 Daleki atak zwiększony o 1200 Energia wody zwiększona o 800 Z prawdopodobieństwem 30% możesz stworzyć [mróz ] Podczas atakowania przy dalekim dystansie, niema kary dla bliskiego dystansu.
****************************************************************************(przyczyny) Sokole oko Daje duże prawdopodobieństwo na zadanie skutecznego ataku Zawsze atakuj z szybkością 90% Im większy dystans od przeciwnika, tym większa zmiana siły (dystans większy niż 3 komórki)
Oszołomienie Jesteś zamroczony Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność Ruch niemożliwy Nie można atakować Nie możesz tego uniknąć
Tańczący z wiatrem Aktywuje szybki bieg Szybkość ruchu jest zwiększona o 2 Pojawia się zarys postaci
Huk błyskawicy Na chwilę zatrzymuje atak Nie można atakować Z prawdopodobieństwem 75% przy uwalnianiu wystąpi [odkryć słaby punkt ]
Odkryć słaby punkt Odkrywa słabe punkty i zawsze rozpoznaje śmiertelne ataki Zawsze otrzymujesz śmiertelny atak
Pozwala rezygnować Spowalnia działanie czarów oraz prędkość poruszania Szybkość Ruchu jest zmniejszona o 1 Czas rzucania zaklęcia jest zmniejszony o 20% (włączając magię)
Szybko Zmniejsza czas regeneracji umiejętności Czas ponownego użycia umiejętności jest zmniejszony o 20%
Mróz Zamarza i nie może się poruszać Ruch niemożliwy Nie można atakować
___________________________________________________________
Sp2-Sin (wrozka-ciemnosci) http://republika.pl/blog_jc_4724092/720 … webpic.gif
Atak Sztyletu Poziom profesji: 0 Element: Mrok Zasięg: 1 komórka Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,0s Czas ponownego użycia: 0,4s Zużycie many: 0 Bliski atak zwiększony o 50 Energia mroku zwiększona 80
Cri-up Poziom profesji: 2 Element: Brak Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,6s Czas ponownego użycia: 60,0s Zużycie many: 100 Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [cre-up ]
Cios Poziom profesji: 4 Element: Mrok Zasięg: 4 komórki Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,0s Czas ponownego użycia: 4,0s Zużycie many: 15 Bliski atak zwiększony o 350 Energia mroku zwiększona o 400 Z prawdopodobieństwem 60% może stworzyć [śmiertelne krwawienie ]
Gęsta mgła Poziom profesji: 6 Element: Mrok Zasięg: Własna postać Cel: dookoła wroga w promieniu 4 komórek Czas rzucania: 0,4s Czas ponownego użycia: 240,0s Zużycie many: 100 Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [smog ]
Miotanie łańcuchem z hakiem Poziom profesji: 8 Element: Mrok Zasięg: 5 komórek Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,5s Czas ponownego użycia: 40,0s Zużycie many: 150 Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [szok ]
Zataczanie Poziom profesji: 10 Element: Brak Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,0s Czas ponownego użycia: 7,0s Zużycie many: 120 Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [wyssij siłę ataku ]
Tomahawk Poziom profesji: 12 Element: Mrok Zasięg: 5 komórek Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek Czas rzucania: 0,2s Czas ponownego użycia: 30,0s Zużycie many: 120 Daleki atak zwiększony o 600 Energia mroku zwiększona o 500 Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [trucizna umysłu ]
Cień Poziom profesji: 14 Element: Brak Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,5s Czas ponownego użycia: 100,0s Zużycie many: 400 Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [kryjówka ]
Cios szturmowy Poziom profesji: 16 Element: Mrok Zasięg: Własna postać Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek Czas rzucania: 0,0s Czas ponownego użycia: 40,0s Zużycie many: 50 Bliski atak zwiększony o 900 Energia mroku zwiększona o 600 Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [zraniona noga ]
Śmiertelny celny strzał Poziom profesji: 18 Element: Mrok Zasięg: 1 komórka Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 1,0s Czas ponownego użycia: 50,0s Zużycie many: 90 Bliski atak zwiększony o 300 Energia mroku zwiększona o 500 Ataki z ukrycia mogą spowodować dodatkowe obrażenia w wysokości 2500
Bomba Poziom profesji: 20 Element: Mrok Zasięg: Własna postać Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek Czas rzucania: 1,0s Czas ponownego użycia: 90,0s Zużycie many: 80 Bliski atak zwiększony o 1000 Energia mroku zwiększona o 1800 Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [trucizna wzmocnienia ]
******************************************************************* Cre-up Koncentracja zwiększa ilośc krytycznych trafień Zawsze zadajesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 50%
Śmiertelne krwawienie Zmniejsza PŻ i dezaktywuje śmiertelne ataki Nigdy nie zadasz śmiertelnego ataku Co każde sekundy utrata PŻ przez (poziom działania *5)
Smog Zmniejsza celność Zawsze atakuj z celnością 30%
Szok Jesteś mocno poturbowany i twój atak został przerwany Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność Szybkość ruchu jest zmniejszona o 3 Nie można atakować Nie możesz tego uniknąć
Wyssij siłę ataku wysysa ataki innych i sięregeneruje Zmień atak przeciwnika w moją siłę
Trucizna umysłu Zadaje tyle obrażeń, ile zużyto PM PŻ są tracone przez 100% zużycia PM
Kryjówka Ukryć się przed wrogiem Zakradnij się Szybkość ruchu jest zmniejszona o 4
Zraniona noga Zostałeś zraniony w nogę, dlatego poruszasz sięwolniej Szybkość ruchu jest zmniejszona o 50%
Trucizna wzmocnienia Czas trwania: 30,0 sekund Redukuje wszystkie odporności, otrzymujesz ataki śmiertelne Otrzymujesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 50% Odporność na wszystkie energie zmniejszona o 10
_____________________________________________________________
Sp3- Dystrybutor (wrozka- ogień) http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/dx4535_2.jpg
ataki:
Wystrzał z flinty Poziom profesji: 0 Element: ogień Zasięg: 6 komórek Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,2 sekundy Czas ponownego użycia: 0,8 sekundy Zużycie many: 0 Daleki atak zwiększony o 150 Energia ognia zwiększona o 180
Szybki strzał Poziom profesji: 2 Element: ogień Zasięg: 6 komórek Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,2 sekundy Czas ponownego użycia: 0,7 sekundy Zużycie many: 45 Daleki atak zwiększony o 300 Energia ognia zwiększona o 350 Z prawdopodobieństwem 30% może stworzyć [oszołomienie ]
Daleki strzał Poziom profesji: 4 Element: ogień Zasięg: 6 komórek Cel: Szczególna strefa Czas rzucania: 0,4 sekundy Czas ponownego użycia: 40,0 sekund Zużycie many: 70 Daleki atak zwiększony o 700 Energia ognia zwiększona o 700 Prawdopodobieństwem zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 100%
Dopalacz ON Poziom profesji: 6 Element: ogień Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,2 sekundy Czas ponownego użycia: 55,0 sekund Zużycie many: 180 Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [włącz dopalacz ]
Podkładanie bomb Poziom profesji: 8 Element: ogień Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 1,0 sekunda Czas ponownego użycia: 2,5 sekundy Zużycie many: 50 Połóż bombę azonową.
Bomba gazowa Poziom profesji: 10 Element: ogień Zasięg: 6 komórek Cel: Dookoła wroga w promieniu 1 komórki Czas rzucania: 0,5 sekundy Czas ponownego użycia: 60,0 sekund Zużycie many: 90 Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [trujący gaz ]
Eksplodujący strzał Poziom profesji: 12 Element: ogień Zasięg: 6 komórek Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,5 sekundy Czas ponownego użycia: 23,0 sekundy Zużycie many: 110 Odpycha przeciwnika na 4 komórki Daleki atak zwiększony o 300 Energia ognia zwiększona o 1500
Lekarstwo Poziom profesji: 14 Element: ogień Zasięg: Własna postać lub 3 komórki Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,4 sekundy Czas ponownego użycia: 100,0 sekund Zużycie many: 85 Usuwa szkodliwe efekty poniżej 3 poziomu
Grzmiący strzał Poziom profesji: 16 Element: ogień Zasięg: 6 komórek Cel: Dookoła wroga w promieniu 1 komórki Czas rzucania: 0,5 sekundy Czas ponownego użycia: 35,0 sekund Zużycie many: 150 Daleki atak zwiększony o 900 Energia ognia zwiększona o 1100 Z prawdopodobieństwem 40% możesz stworzyć [silne krwawienie ]
Mina ogniowa Poziom profesji: 18 Element: ogień Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 1,0 sekunda Czas ponownego użycia: 60,0 sekund Zużycie many: 160 Połóż bombę samozniszczenia
Upadek do piekła Poziom profesji: 20 Element: ogień Zasięg: 6 komórek Cel: Dookoła worga w promieniu 2 komórek Czas rzucania: 1,2 sekundy Czas ponownego użycia:120,0 sekund Zużycie many: 200 Daleki atak zwiększony o 1000 Energia ognia zwiększona o 1500 Z prawdopodobieństwem 80% możesz stworzyć [śmiertelne zamroczenie ]
***********************************************************************(przyczyny:)
Oszołomienie Jesteś zamroczony. Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów. gdyż straciłeś przytomność Czas trwania: 5,0 sekund Ruch niemożliwy Nie można atakować Nie możesz tego uniknąć Włącz dopalacz Z dopalaczem poruszasz się bardzo szybko Czas trwania: 42,0 sekund Szybkość ruchu jest zwiększona o 3 Pojawia się zarys postaci Trujący gaz Tracisz obronę i nie możesz używać przedmiotów Czas trwania: 20,0 sekund Poziom obrony jest zmniejszony o 2 Zawsze otrzymujesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 50% Przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 50% wystąpi [drugi trujący gaz ] Drugi trujący gaz Nie możesz użyć umiejętności Czas trwania: 5,0 sekund Nie można atakować Silne krwawienie Poważna rana, która zmniejsza PŻ Czas działania: 20,0 sekund Co każde 2 sekundy utrata PŻ (Poziom postaci *4) Przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 30% wystąpi [złamane serce ] Złamane serce Jesteś przygnębiony Czas działania: 30,0 sekund Co każde 4 sekundy utrata PM przez (poziom postaci /3) Szybkość ruchu zmniejszona o 20% Śmiertelne zamroczenie Obezwładniony. Nie możesz się poruszać, ani używać przedmiotów Czas działania: 6,0 sekund Ruch niemożliwy Nie można atakować Działanie uboczne po 0,5 sekundach: nie możesz tego uniknąć
___________________________________________________________________
Sp4- Wild Keeper (wrozka- swiatla) http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/uq2225_6.jpg
ataki:
Rzuć bumerangiem Poziom profesji: 0 Element: Światło Zasięg: 6 komórek Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0.1s Czas ponownego użycia: 0.7s Zużycie many: 0 Daleki atak został zwiększony o 110 Energia światła zwiększona o 160
Atak węży Poziom profesji: 2 Element: Światło Zasięg: 6 komórek Cel: Dookoła wroga w promieniu 6 komórek Czas rzucania: 0,2s Czas ponownego użycia: 0.7s Zużycie many: 50 Daleki atak zwiększony o 240 Energia światła zwiększona o 350 Z prawdopodobieństwem 40% może stworzyć [oszołomienie ]
Szpon potwora Poziom profesji: 4 Element: Światło Zasięg: 6 komórek Cel: Szczególna strefa Czas rzucania: 0,4s Czas ponownego użycia: 25,0s Zużycie many: 85 Daleki atak zwiększony o 360 Energia światła zwiększona o 500 Z prawdopodobieństwem 30% może stworzyć [silne krwawienie ]
Duch orła Poziom profesji: 6 Element: brak Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,5s Czas ponownego użycia: 180,0s Zużycie many: 150 Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [duch orła ]
Elementarne światło Poziom profesji: 8 Element: brak Zasięg: Własna postać Cel: Dookoła przyjaciół w promieniu 2 komórek Czas rzucania: 0,2s Czas ponownego użycia: 120,0s Zużycie many: 70 Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [świetlisty element ]
Latać w kółko Poziom profesji: 10 Element: Światło Zasięg: Własna postać Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek Czas rzucania: 0,4s Czas ponownego użycia: 32,0s Zużycie many: 110 Daleki atak zwiększony o 800 Energia światła zwiększona o 650
Duch wilka Poziom profesji: 12 Element: Brak Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,2s Czas ponownego użycia: 300,0s Zużycie many: 110 Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [duch wilka ]
Elementarny mrok Poziom profesji: 14 Element: Brak Zasięg: Własna postać Cel: Ddookoła wroga w promieniu 3 komórek Czas rzucania: 1,0s Czas ponownego użycia: 60,0s Zużycie many: 90 Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [utrata elementów ]
Bluszcz Poziom profesji: 16 Element: Światło Zasięg: Własna postać Cel: Ddookoła wroga w promieniu 4 komórek Czas rzucania: 0,5s Czas ponownego użycia: 60,0s Zużycie many: 180 Daleki atak zwiększony o 1200 Energia światła zwiększona o 1500 Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [szok ]
Duch niedźwiedzia Poziom profesji: 18 Element: Brak Zasięg: Własna postać Cel: Wybierz jeden Czas rzucania: 0,0s Czas ponownego użycia: 300,0s Zużycie many: 180 Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [duch niedźwiedzia ]
Siła lasu Poziom profesji: 20 Element: Światło Zasięg: 6 komórek Cel: Dookoła wroga w promieniu 4 komórek Czas rzucania: 0,6s Czas ponownego użycia: 110,0s Zużycie many: 200 Daleki atak zwiększony o 1700 Energia światła zwiększona o 1800 Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [cięcie ]
****************************************************************(przyczyny:) Oszołomienie Jesteś zamroczony Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność Ruch niemożliwy Nie można atakować Nie możesz tego uniknąć
Utrata elementów Powoduje negatywne efekty i cierpienie lasu Zawsze otrzymujesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 70% Odporność na wszystkie energie jest zmniejszona o 40
Silne krwawienie Poważna rana, która zmniejsza PŻ Co każde 2 sekundy utrata PŻ przez (poziom działania *4) Przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 30% wystąpi [złamane serce ]
Złamane serce Jesteś przygnębiony Co każde 4 sekundy utrata PM przez (poziom działania /3) Szybkość ruchu jest zmniejszona o 20%
Szok Jesteś mocno poturbowany i twój atak został przerwany Nie można atakować Nie możesz tego uniknąć Szybkość ruchu jest zmniejszona o 3
Duch niedźwiedzia Budzi w tobie ducha niedźwiedzia Zwiększa maksymalne PŻ o 30% Zwiększa maksymalne PM o 30%
Duch orła ]Budzi w tobie ducha orła Celność wszystkich ataków jest zwiększona o 30 Prawdopodobieństwo zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększona o 10%
Duch wilka Budzi w tobie duszę wilka Szybkość ruchu jest zwiększona o2 Daleki atak zwiększony o (poziom działania *4)
Świetlisty element Zwiększa odporność ducha lasu na światło Odporność na światło jest zwiększona o 30
Cięcie Zmniejsza PM i redukuje obronę do połowy Utrata 70% pozostałych PM Siła obrony jest zmniejszona o 50%
|