Łucznik http://i10.photobucket.com/albums/a141/ … hers-1.jpg
Łucznictwo Opis: Podstawowa umiejętność dla łuczników Zasięg: 8 Cel: Wybrany Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 0,8s Koszt many: 0 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 0 Daleki atak zwiększony o 20
Dostępne ulepszenia: Wzmocnione łucznictwo Dodatkowe zużycie many: 0 Koszt: 11700 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 10 Daleki atak zwiększony o 45 Mistrzowskie łucznictwo Dodatkowe zużycie many: 0 Koszt: 22400 złota Wymagane punkty profesji [PP]:4 Wymagany poziom profesji: 20 Daleki atak zwiększony o 45 Specjalne strzelanie na wysoko-poziomowe rośliny Dodatkowe zużycie many: 0 Koszt: 28350 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 25 Zwiększa obrażenia u rośliny wysokiego poziomu o 200
Cios sztyletu Opis: Podstawowa umiejętność łuczników Zasięg: 1 Cel: Wybrany Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 0,8s Koszt many: 0 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 0 Bliski atak zwiększony o 15
Dostępne ulepszenia: Wzmocniony cios sztyletu Dodatkowe zużycie many: 0 Koszt: 12493 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 3 Wymagany poziom profesji: 11 Bliski atak zwiększony o 40 Śmiertelny cios sztyletu Dodatkowe zużycie many: 0 Koszt: 15925 złota Wymagane punkty profesji [PP]:4 Wymagany poziom profesji: 15 Prawdopodobieństwo zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 10%
Doskonały strzał Opis: Powoduje dodatkowe obrażenia przy atakach i zwiększa celność Zasięg: 8 Cel: Wybrany Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 5s Koszt many: 12 Element: Woda Wymagane punkty profesji [PP]: 1 Daleki atak zwiększony o 180 Celność dalekich ataków zwiększona o 30
Dostępne ulepszenia: Wzmocnione strzelanie do celu Dodatkowe zużycie many: 17 Koszt: 10092 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 9 Daleki atak zwiększony o 170 Energia wody zwiększona o 100 Ważny cel Dodatkowe zużycie many: 17 Koszt: 16848 złota Wymagane punkty profesji [PP]:3 Wymagany poziom profesji: 16 Prawdopodobieństwo zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 40% Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 17 Koszt: 80460 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 38 Daleki atak zwiększony o 270 Energia wody zwiększona o 250
Zatruty sztylet Opis: Dodaje do sztyletu truciznę osłabiającą mięśnie, wymaga trujących roślin Zasięg: 1 Cel: Wybrany Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 30s Koszt many: 80 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 1 Z prawdopodobieństwem 100% tworzy [zatruty sztylet ]
Dostępne ulepszenia: Odurzająca trucizna Dodatkowe zużycie many: 40 Koszt: 8112 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 6 Z prawdopodobieństwem 100% tworzy [zatruty sztylet ] Śmiertelna trucizna Dodatkowe zużycie many: 50 Koszt: 15925 złota Wymagane punkty profesji [PP]:6 Wymagany poziom profesji: 15 Z prawdopodobieństwem 100% tworzy [zatruty sztylet ]
Cios szturmowy Opis: Używa zapasowego sztyletu aby obezwładnić przeciwnika Zasięg: 1 Cel: Wszyscy w zasięgu 1komórki od celu Czas użycia: 0,0 Czas do ponownego użycia: 15s Koszt many: 20 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 1 Bliski atak zwiększony o 120 Z prawdopodobieństwem 65% tworzy [nie możesz się poruszać ]
Dostępne ulepszenia: Wzmocniony cios szturmowy Dodatkowe zużycie many: 35 Koszt: 11700 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 3 Wymagany poziom profesji: 10 Bliski atak zwiększony o 120 Z prawdopodobieństwem 90% tworzy [nie możesz się poruszać ] Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 25 Koszt: 99536 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 3 Wymagany poziom profesji: 41 Bliski atak zwiększony o 250 Energia mroku zwiększona o 250
Śmiertelne pchnięcie Opis: Dodatkowe pchnięcie sztyletem powoduje śmiertelne rany Zasięg: 1 Cel: Wybrany Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 10s Koszt many: 15 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 3 Bliski atak zwiększony o 100 Prawdopodobieństwo zadania krytycznych obrażeń zwiększone o 70%
Dostępne ulepszenia: Krwawienie Dodatkowe zużycie many: 10 Koszt: 10092 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 3 Wymagany poziom profesji: 9 Z prawdopodobieństwem 80% tworzy [krwawienie ] Energia mroku zwiększona o 150 Wzmocnione śmiertelne pchnięcie Dodatkowe zużycie many: 10 Koszt: 12493 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 11 Bliski atak zwiększony o 150 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 8 Koszt: 78735 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 3 Wymagany poziom profesji: 37 Bliski atak zwiększony o 150 Krytyczne trafienia zwiększają obrażenia o 30%
Szybkie strzelanie Opis: Wystrzeliwuje błyskawicznie 3strzały do celu Zasięg: 8 Cel: Wybrany Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 25s Koszt many: 30 Element: Ogień Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Daleki atak zwiększony o 300 Energia ognia zwiększona o 100
Dostępne ulepszenia: Strzał Kovolt Dodatkowe zużycie many: Zwiększenie ataku o 45 Koszt: 11700 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 10 Zwiększa obrażenia u Kovolt o 300 Wzmocnione szybkie strzelanie Dodatkowe zużycie many: Koszt: 15028 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 14 Daleki atak zwiększony o 200 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 20 Koszt: 82215 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 39 Daleki atak zwiększony o 350 Energia ognia zwiększona o 250
Celowanie w nogi Opis: Atakuje nogi przeciwnika by go spowolnić Zasięg: 7 Cel: Wybrany Czas użycia: 0,6s Czas do ponownego użycia: 20s Koszt many: 25 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Daleki atak zwiększony o 100 Z prawdopodobieństwem 80% tworzy [zraniona noga ]
Odtruwanie Opis: Do odtrucia towarzyszy wymaga roślin leczniczych Zasięg: Postać w promieniu 3komórek Cel: Wybrany Czas użycia: 0,1s Czas do ponownego użycia: 5s Koszt many: 70 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Usuwa skutki zatrucia
Dostępne ulepszenia: Lecznictwo Dodatkowe zużycie many: 20 Koszt: 15028 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 2 Wymagany poziom profesji: 14 Usuwa skutki zatrucia
Trująca strzała Opis: Na pewien czas groty zostają zatrute, wymaga trujących roślin Zasięg: 0 Cel: Wybrany Czas użycia: 0,1s Czas do ponownego użycia: 40s Koszt many: 100 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Z prawdopodobieństwem 100% tworzy [zatruta strzała ]
Skoncentrowany strzał Opis: Powoduje większe obrażenia przy długodystansowych atakach Zasięg: 10 Cel: Wybrany Czas użycia: 0,2s Czas do ponownego użycia: 15 Koszt many: 15 Element: Ogień Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Daleki atak zwiększony o 200 Energia ognia zwiększona o 70
Dostępne ulepszenia: Odpychanie Dodatkowe zużycie many: 10 Koszt: 8748 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 7 Odpycha przeciwnika o 4 komórki Ekstremalne obrażenie Dodatkowe zużycie many: 25 Koszt: 13312 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 12 Obrażenia zwiększone do 20% Daleki atak zwiększony o 200 Energia ognia zwiększona o 100 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 20 Koszt: 87600 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 50 Daleki atak zwiększony o 400 Energia ognia zwiększona o 250
Sokole oko Opis: Zwiększa siłę ataków i celność łucznika Zasięg: 0 Cel: Własna postać Czas użycia: 0,1s Czas do ponownego użycia: 35 Koszt many: 250 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Z prawdopodobieństwem 100% tworzy [rytuał sokoła ]
Dostępne ulepszenia: Wzmocnione sokole oko Dodatkowe zużycie many: 100 Koszt: 16848 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 16 Z prawdopodobieństwem 100% tworzy [rytuał sokoła ]
Przeszywający strzał Opis: Przeszywa przeciwników i powoduje krytyczne obrażenia Zasięg: 8 Cel: Wszyscy znajdujący się w miejscu strzału Czas użycia: 0,2s Czas do ponownego użycia: 15,0s Koszt many: 25 Element: Światło Wymagane punkty profesji [PP]: 7 Daleki atak zwiększony o 100 Prawdopodobieństwo zadania krytycznych obrażeń zwiekszone o 80% Energia światła zwiększona o 40
Dostępne ulepszenia: Wzmocniony przeszywający strzał Dodatkowe zużycie many: 35 Koszt: 15028 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 14 Daleki atak zwiększony o 80 Prawdopodobieństwo zadania krytycznych obrażeń zwiększone o 70% Energia światła zwiększona o 50 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 25 Koszt: 103504 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 43 Daleki atak zwiększony o 200 Energia światła zwiększona o 180
Skokowy strzał Opis: Ataki w skoku powodują duże obrażenia Zasięg: 5 Cel: Wszyscy w zasięgu komórki celu Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 15s Koszt many: 20 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 7 Daleki atak zwiększony o 150 Nie ma kary za bliski dystans
Dostępne ulepszenia: Jednoczesny atak Daleki atak zwiększony o 120 Dodatkowe zużycie many: 35 Koszt: 14157 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 9 Wymagany poziom profesji: 13
Deszcz strzał Opis: Zasypuje przeciwników gradem śmiercionośnych strzał Zasięg: 7 Cel: Wszyscy w zasięgu 1komórki od celu Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 18s Koszt many: 95 Element: Woda Wymagane punkty profesji [PP]: 8 Daleki atak zwiększony o 130
Dostępne ulepszenia: Zasięg Dodatkowe zużycie many: 20 Koszt: 13312 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 12 Zwiększenie zasięgu deszczu strzał Wzmocniony deszcz strzał Dodatkowe zużycie many: 20 Koszt: 15925 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 15 Daleki atak zwiększony o 200 Energia wody zwiększona o 150 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 25 Koszt: 129696 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 46 Daleki atak zwiększony o 300 Energia wody zwiększona o 250
Śmiertelny strzał Opis: Wzmacnia kolejny atak Zasięg: 0 Cel: Własna postać Czas użycia: 1,0 Czas do ponownego użycia: 30s Koszt many: 180 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 11 Daleki atak zwiększony o 250
Dostępne ulepszenia: Wzmocnione zbieranie energii Dodatkowe zużycie many: 80 Koszt: 16848 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 16 Daleki atak zwiększony o 300 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 80 Koszt: 167600 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 45 Daleki atak zwiększony o 600 Wszystkie występujące elementy są wzmocnione o 400
Sprint Opis: Przyśpiesza ruch postaci Zasięg: 0 Cel: Własna postać Czas użycia: 0,1s Czas do ponownego użycia: 360,0s Koszt many: 200 Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 12 Z prawdopodobieństwem 100% tworzy [Pośpiech ]
Dostępne ulepszenia: Zwiększenie szybkości Dodatkowe zużycie many: 100 Koszt: 28350 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 25 Z prawdopodobieństwem 100% tworzy [Pośpiech ]
____________________________________________________________________________________________ Zatruty sztylet efekt poziomu: 1 nakłada truciznę na sztylet, aby zatruć wroga czas trwania: 600.0s podczas użycia dodatkowej broni generuje z prawdopodobieństwem 70% [trucizna paraliżująca ]
Zatruty sztylet efekt poziomu: 2 nakłada truciznę na sztylet, aby zatruć wroga czas trwania: 600.0s podczas użycia dodatkowej broni generuje z prawdopodobieństwem 40% [trucizna odurzająca ] podczas użycia dodatkowej broni generuje z prawdopodobieństwem 70% [trucizna paraliżująca ]
Zatruty sztylet efekt poziomu: 2 nakłada truciznę na sztylet, aby zatruć wroga czas trwania: 600.0s podczas użycia dodatkowej broni generuje z prawdopodobieństwem 40% [śmiertelna trucizna] podczas użycia dodatkowej broni generuje z prawdopodobieństwem 70% [trucizna paraliżująca ]
Trucizna paraliżująca efekt poziomu: 1 paraliżuje mięśnie czas trwania: 60.0s podczas ataku z bliska lub daleka siła ataku zmniejszona jest o (poziom działania*1)
Trucizna odurzająca efekt poziomu: 1 często masz zawroty głowy czas trwania: 20.0s co każde 4sekundy utrata PM (poziom działania*5)
Śmiertelna trucizna efekt poziomu: 1 sprawia że poruszasz się wolniej i doznajesz szoku na kilka sekund czas trwania: 20.0s działanie uboczne po 10sekundach: Z prawdopodobieństwem 50% utrata PŻ (poziom działania*5) celność wszystkich ataków zmniejszona o 10
Nie możesz się poruszać efekt poziomu: 1 ciężko ranny nie możesz się poruszać czas trwania: 8.0s ruch niemożliwy
Krwawienie efekt poziomu: 2 jesteś lekko ranny. Jeśli tego nie opatrzysz, Twój stan może się pogorszyć czas trwania: 10.0s podczas uwolnienia wystąpi z prawdopodobieństwem 70% [słabe krwawienie ] co każde 2sekundy utrata PŻ (poziom działania*2)
Słabe krwawienie efekt poziomu: 1 zostałeś lekko ranny czas trwania: 10.0s co każde 2sekundy utrata PŻ (poziom działania*1)
Zraniona noga efekt poziomu: 1 zostałeś zraniony w nogę lub skrzydło dlatego poruszasz się wolniej czas trwania: 10.0s szybkość ruchu zmniejszona o 50%
Zatruta strzała efekt poziomu: 1 nakłada truciznę na grot, aby zatruć wroga czas trwania: 300.0s podczas użycia broni głównej generuje z prawdopodobieństwem 20% [trucizna neutralizująca obronę ]
Trucizna neutralizująca obronę efekt poziomu: 2 ciężko ranny nie może się poruszać czas trwania: 30.0s odczuwasz ból, nawet po najsłabszych atakach wszystkie siły obrony są zmniejszone o (poziom działania*2)
Rytuał sokoła efekt poziomu: 1 niesamowicie poprawia wzrok, co umożliwia skuteczniejsze ataki czas trwania: 180.0s cała siła ataku jest zwiększona o 25 celność wszystkich ataków zwiększona o 15
Rytuał sokoła efekt poziomu: 2 niesamowicie poprawia wzrok, co umożliwia skuteczniejsze ataki czas trwania: 180.0s cała siła ataku jest zwiększona o 45 celność wszystkich ataków zwiększona o 15
Pośpiech efekt poziomu: 1 porusza się pośpiesznie czas trwania: 120.0s szybkość ruchu jest zwiększona o 1 pojawia się zarys postaci
Pośpiech efekt poziomu: 2 zmniejsza masę ciała dzięki czemu można się szybciej poruszać czas trwania: 120.0s szybkość ruchu jest zwiększona o 2 pojawia się zarys postaci
|