Wojownik http://img.online-station.net/_news/200 … 22_2os.jpg
Uderzenie mieczem Opis: Podstawowa umiejętność wojownika Zasięg: 1 komórka Cel: Wybór Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 0,8s Koszt many: 0 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 0 Wymagany poziom profesji: 0
Dostępne ulepszenia: Wzmocnione uderzenie miecza Dodatkowe zużycie many: 0 PM Koszt: 11700 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 19 Bliski atak został zwiększony o 35 Mistrzowskie uderzenie miecza Dodatkowe zużycie many: 0 PM Koszt: 22400 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 20 Bliski atak został zwiększony o 60 Specjalne uderzenie miecza na wysoko-poziomowe rośliny Dodatkowe zużycie many: 0 PM Koszt: 28350 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 25 Zwiększa obrażenia u roślin wysokiego poziomu o 150
Strzelanie z kuszy Opis: Podstawowa umiejętność wojownika Zasięg: 7 komórek Cel: Wybór Czas użycia: 0,4s Czas do ponownego użycia: 0,8s Koszt many: 0 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 0 Wymagany poziom profesji: 0
Dostępne ulepszenia: Ulepszone strzelanie z kuszy Dodatkowe zużycie many: 0 PM Koszt: 13312 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 12 Daleki atak zwiększony o 25 Piekielny strzał Dodatkowe zużycie many: 0 PM Koszt: 15925 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 15 Zwiększa obrażenia potworom niskiego poziomu o 400
Atak wściekłości Opis: Powoduje duże uderzenie z 2% szansy na stanie się "Wściekłym" Zasięg: 1 komórka Cel: Wybór Czas użycia: 0,2s Czas do ponownego użycia: 5,0s Koszt many: 15 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 1 Bliski atak został zwiększony o 150 celność bliskich ataków zwiększona o 10 Z prawdopodobieństwem 2% mozesz stworzyć [gniew ]
Dostępne ulepszenia: Ekstremalne obrażenie Dodatkowe zużycie many: 8 PM Koszt: 7500 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 5 Obrażenia są zwiększone do 15% przez atak ze średnią 100% Energia ognia zwiększona o 150 Wzmocniony atak wściekłości Dodatkowe zużycie many: 0 PM Koszt: 10092 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 3 Wymagany poziom profesji: 9 Bliski atak został zwiększony o 100 Celność bliskich ataków zwiększona o 10 Mistrzowski atak wściekłości Dodatkowe zużycie many: 10 PM Koszt: 15925 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 15 Wymagany poziom profesji: 6 Bliski atak został zwiększony o 150 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 15 PM Koszt: 80460 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 38 Bliski atak został zwiększony o 200 Energia ognia zwiększona o 300
Uziemiająca fala Opis: Uderzenie w ziemie powoduje powstanie fali uderzeniowej, która atakuje otaczających przeciwników. Cel: Dookoła wroga w 3 komórkach Czas użycia: 0,4s Czas do ponownego użycia: 25,0s Koszt many: 28 PM Element: Ogień Wymagane punkty profesji [PP]: 15 Wymagany poziom profesji: 1 Bliski atak został zwiększony o 80 Energia ognia zwiększona o 50
Dostępne ulepszenia: Wzmocniona uziemiająca fala Dodatkowe zużycie many: 15 Koszt: 8112 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 6 Bliski atak został zwiększony o 120 Energia ognia zwiększona o 70 Brutalna uziemiająca fala Dodatkowe zużycie many: 25 PM Koszt: 15925 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 15 Bliski atak został zwiększony o 200 Energia ognia zwiększona o 100 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 22 PM Koszt: 129696 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 46 Bliski atak został zwiększony o 200 Energia ognia zwiększona o 300
Dynamiczne strzelanie: Opis: Strzelanie z kuszy szybciej niż dotychczas Zasięg: 8 komórek Cel: Wybór Czas użycia: 0,2s Czas do ponownego użycia: 8,0s Koszt many: 18 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 2 Daleki atak zwiększony o 180
Dostępne ulepszenia: Wzmocnione dynamiczne strzelanie Dodatkowe zużycie many: 10 PM Koszt: 15925 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 15 Daleki atak zwiększony o 200 Celny strzał Dodatkowe zużycie many: 0 PM Koszt: 19773 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 19 Ilość trafień z 100% Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 10 PM Koszt: 78735 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 37 Daleki atak zwiększony o 250 Energia światła zwiększona o 250
Podwójny atak Opis: Podwójny atak miecza Zasięg: 1 komórka Cel: Wybór Czas użycia: 0,0s Czas do ponownego użycia: 10,0s Koszt many: 22 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 7 Wymagany poziom profesji: 3 Bliski atak został zwiększony o 350
Dostępne ulepszenia: Osłabienie przeciwnika Dodatkowe zużycie many: 5 PM Koszt: 9408 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 8 Z prawdopodobieństwem 50% możesz stworzyć [zmniejszony poziom ataku ] Wzmocniony podwójny atak Dodatkowe zużycie many: 15 PM Koszt: 15028 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 14 Bliski atak został zwiększony o 450 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 15 PM Koszt: 92215 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 39 Bliski atak został zwiększony o 400 Energia mroku zwiększona o 400
Cios zemsty Opis: Trafia w słaby punkt przeciwnika Zasięg: 1 komórka Cel: Wybór Czas użycia: 0,2s Czas do ponownego użycia: 10,0s Koszt many: 25 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 7 Wymagany poziom profesji: 4 Bliski atak został zwiększony o 200 Prawdopodobieństwo zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększony o 30% Celność bliskich ataków zwiększona o 15
Dostępne ulepszenia: Ważny cel Dodatkowe zużycie many: 10 PM Koszt: 9048 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 8 Wymagany poziom profesji: 4 Prawdopodobieństwo zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 30% Bliski atak został zwiększony o 200 Słabość Kovolt Dodatkowe zużycie many: 10 PM Koszt: 11700 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 10 Szansa śmiertelnego ataku jest zwiększona o Kovolt dla wszystkich 50 Energia wody zwiększona o 150 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 20 PM Koszt: 87600 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 40 Bliski atak został zwiększony o 200 Energia wody zwiększona o 200 Prawdopodobieństwo zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 20% Krytyczne trafienia zwiększyły obrażenia o 20%
Energia miecza Opis: Energia miecza powoduje obrażenia otaczającym przeciwnikom Zasięg: 4 komórki Cel: Dookoła wroga w 1 komórce Czas użycia: 0,4s Czas do ponownego użycia: 25,0s Koszt many: 30 PM Element: Światło Wymagane punkty profesji [PP]: 8 Wymagany poziom profesji: 5 Bliski atak został zwiększony o 150 Energia światła zwiększona o 60
Dostępne ulepszenia: Wzmocniona energia miecza Dodatkowe zużycie many: 12 PM Koszt: 15028 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 14 Bliski atak został zwiększony o 15 Energia światła zwiększona o 60 Zwiększenie zasięgu Dodatkowe zużycie many: 13 PM Koszt: 23534 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 21 Bliski atak został zwiększony o 100 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 20 PM Koszt: 103504 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 6 Wymagany poziom profesji: 43 Bliski atak został zwiększony o 200 Energia światła zwiększona o 250
Gwieździsty atak Opis: Przez potężne uderzenia przeciwnik staje się nieprzytomny Zasięg: 1 komórka Cel: Wybór Czas użycia: 0,2s Czas do ponownego użycia: 3,0s Koszt many: 37 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 8 Wymagany poziom profesji: 6 Z prawdopodobieństwem 60% możesz stworzyć [oszołomienie ]
Dostępne ulepszenia: Perfekcyjny cios Dodatkowe zużycie many: 30 PM Koszt: 17797 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 7 Wymagany poziom profesji: 17 Z prawdopodobieństwem 90% możesz stworzyć [oszołomienie ]
Przymierze krwi Opis: Używa PŻ do wzmocnienia przez jakiś czas siły ataku Zasięg: Własna postać Cel: NosKumpel Czas użycia: 1,0s Czas do ponownego użycia: 20,0s Koszt many: 150 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 10 Wymagany poziom profesji: 6 Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [klątwa krwi ] Utrata PŻ przez 100
Dostępne ulepszenia: Wzmocniony sojusz krwi Dodatkowe zużycie many: 50 PM Koszt: 16848 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 4 Wymagany poziom profesji: 16 Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [klątwa krwi ]
Uderzenie wiatru Opis: Szybszy poryw wiatru pozwala na zadanie obrażeń wszystkim przeciwnikom Zasięg: 1 komórka Cel: Dookoła wroga w 1 komórce Czas użycia: 0,4s Czas do ponownego użycia: 20,0s Koszt many: 33 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 10 Wymagany poziom profesji: 9 Bliski atak został zwiększony o 250
Dostępne ulepszenia: Wzmocnione uderzenie wiatru Dodatkowe zużycie many: 35 PM Koszt: 17797 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 17 Bliski atak zwiększony o 300 Z prawdopodobieństwem 20% możesz sworzyć [oszołomienie ] Energia wody zwiększona o 200 Ulepszenie Dodatkowe zużycie many: 25 PM Koszt: 115536 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 44 Bliski atak został zwięksozny o 250 Energia wody zwięksozna o 350
Szydercze strzelanie Opis: Można kierowac uwagę przeciwnika na siebie Zasięg: 10 komórek Cel: Wybór Czas użycia: 0,6s Czas do ponownego użycia: 10,0s Koszt many: 30 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 9 Przeciwnik skupia się na tobie
Dostępne ulepszenia: Naprężony łuk Dodatkowe zużycie many: 35 PM Koszt: 15028 złota Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 14 Przeciągnij 1 bloki przeciwnika przed siebie
Tamowanie krwawienia Opis: Leczy do 3 poziomu krwawienia, wymaga bandaża Zasięg: Własna postać lub w 3 komórkach Cel: Wybór Czas użycia: 0,5s Czas do ponownego użycia: 5,0s Koszt many: 15 PM Element: Brak Wymagane punkty profesji [PP]: 5 Wymagany poziom profesji: 10 Przywraca efekty dla określonej grupy Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [wierny ]
|