Opis forum
Administrator
Sp1-Renger ( wrozka-wody) http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/ax1814_1.jpg
Łucznictwo
Poziom profesji: 0
Element: woda
Zasięg: 8 komórek
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0.0s
Czas ponownego użycia: 0.8s
Zużycie many: 0
Daleki atak zwiększony o 80
Energia wody zwiększona o 120
Atak Sokoła
Poziom profesji: 2
Element: woda
Zasięg: Własna postać lub 4 komórki
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 1.0s
Czas ponownego użycia: 30,0s
Zużycie many: 150
Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [sokole oko ]
Postrzał w głowę
Poziom profesji: 4
Element: woda
Zasięg: 8 komórek
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,6s
Czas ponownego użycia: 7,0s
Zużycie many: 45
Daleki atak zwiększony o 250
Energia wody zwiększona o 180
Z prawdopodobieństwem 40% możesz stworzyć [oszołomienie ]
Prawdopodobieństwem zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 50%
Szybki Niczym Wiatr
Poziom profesji: 6
Element: woda
Zasięg: Własna postać lub 4 komórki
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 1,0s
Czas ponownego użycia: 60,0s
Zużycie many: 250
Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [tańczący z wiatrem ]
Uderzenie Pioruna
Poziom profesji: 8
Element: woda
Zasięg: 8
Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek
Czas rzucania: 0,5s
Czas ponownego użycia: 40,0s
Zużycie many: 145
Daleki atak zwiększony o 250
Energia wody zwiększona o 150
Z prawdopodobieństwem 80% możesz stworzyć [huk błyskawicy ]
Potrójna Strzała
Poziom profesji: 10
Element: woda
Zasięg: 8 komórek
Cel: Szczególna Strefa
Czas rzucania: 0,2s
Czas ponownego użycia: 30,0s
Zużycie many: 80
Daleki atak zwiększony o 500
Energia wody zwiększona o 350
Zwiększenie Zasięgu
Poziom profesji:12
Element: woda
Zasięg: 12 komórek
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 1,2s
Czas ponownego użycia: 35,0
Zużycie many: 120
Daleki atak zwiększony o 800
Energia wody zwiększona o 500
Z prawdopodobieństwem 30% możesz stworzyć [pozwala rezygnować ]
Wirujący Piorun
Poziom profesji: 14
Element: woda
Zasięg: 8 komórek
Cel: Szczególna strefa
Czas rzucania: 0,4s
Czas ponownego użycia: 20,0s
Zużycie many: 100
Daleki atak zwiększony o 200
Energia wody zwiększona o 1300
Z prawdopodobieństwem 30% możesz stworzyć [mróz ]
Eksplozja Pioruna
Poziom profesji: 16
Element: woda
Zasięg: Dookoła wroga w promieniu 4 komórek
Cel: Szczególna strefa
Czas rzucania: 0,4s
Czas ponownego użycia: 60,0s
Zużycie many: 135
Daleki atak zwiększony o 800
Energia wody zwiększona o 400
Z prawdopodobieństwem 15% możesz stworzyć [pozwala rezygnować ]
Podczas atakowania przy dalekim dystansie, niema kary dla bliskiego dystansu.
Szybka Regeneracja
Poziom profesji: 18
Element: woda
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 1,0s
Czas ponownego użycia: 120,0s
Zużycie many: 300
Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [szybko ]
Burza
Poziom profesji: 20
Element: woda
Zasięg: 10 komórek
Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
Czas rzucania: 0,8s
Czas ponownego użycia: 120,0s
Zużycie many: 200
Daleki atak zwiększony o 1200
Energia wody zwiększona o 800
Z prawdopodobieństwem 30% możesz stworzyć [mróz ]
Podczas atakowania przy dalekim dystansie, niema kary dla bliskiego dystansu.
****************************************************************************(przyczyny)
Sokole oko
Daje duże prawdopodobieństwo na zadanie skutecznego ataku
Zawsze atakuj z szybkością 90%
Im większy dystans od przeciwnika, tym większa zmiana siły (dystans większy niż 3 komórki)
Oszołomienie
Jesteś zamroczony
Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność
Ruch niemożliwy
Nie można atakować
Nie możesz tego uniknąć
Tańczący z wiatrem
Aktywuje szybki bieg
Szybkość ruchu jest zwiększona o 2
Pojawia się zarys postaci
Huk błyskawicy
Na chwilę zatrzymuje atak
Nie można atakować
Z prawdopodobieństwem 75% przy uwalnianiu wystąpi [odkryć słaby punkt ]
Odkryć słaby punkt
Odkrywa słabe punkty i zawsze rozpoznaje śmiertelne ataki
Zawsze otrzymujesz śmiertelny atak
Pozwala rezygnować
Spowalnia działanie czarów oraz prędkość poruszania
Szybkość Ruchu jest zmniejszona o 1
Czas rzucania zaklęcia jest zmniejszony o 20% (włączając magię)
Szybko
Zmniejsza czas regeneracji umiejętności
Czas ponownego użycia umiejętności jest zmniejszony o 20%
Mróz
Zamarza i nie może się poruszać
Ruch niemożliwy
Nie można atakować
___________________________________________________________
Sp2-Sin (wrozka-ciemnosci) http://republika.pl/blog_jc_4724092/720 … webpic.gif
Atak Sztyletu
Poziom profesji: 0
Element: Mrok
Zasięg: 1 komórka
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,0s
Czas ponownego użycia: 0,4s
Zużycie many: 0
Bliski atak zwiększony o 50
Energia mroku zwiększona 80
Cri-up
Poziom profesji: 2
Element: Brak
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,6s
Czas ponownego użycia: 60,0s
Zużycie many: 100
Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [cre-up ]
Cios
Poziom profesji: 4
Element: Mrok
Zasięg: 4 komórki
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,0s
Czas ponownego użycia: 4,0s
Zużycie many: 15
Bliski atak zwiększony o 350
Energia mroku zwiększona o 400
Z prawdopodobieństwem 60% może stworzyć [śmiertelne krwawienie ]
Gęsta mgła
Poziom profesji: 6
Element: Mrok
Zasięg: Własna postać
Cel: dookoła wroga w promieniu 4 komórek
Czas rzucania: 0,4s
Czas ponownego użycia: 240,0s
Zużycie many: 100
Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [smog ]
Miotanie łańcuchem z hakiem
Poziom profesji: 8
Element: Mrok
Zasięg: 5 komórek
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,5s
Czas ponownego użycia: 40,0s
Zużycie many: 150
Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [szok ]
Zataczanie
Poziom profesji: 10
Element: Brak
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,0s
Czas ponownego użycia: 7,0s
Zużycie many: 120
Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [wyssij siłę ataku ]
Tomahawk
Poziom profesji: 12
Element: Mrok
Zasięg: 5 komórek
Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek
Czas rzucania: 0,2s
Czas ponownego użycia: 30,0s
Zużycie many: 120
Daleki atak zwiększony o 600
Energia mroku zwiększona o 500
Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [trucizna umysłu ]
Cień
Poziom profesji: 14
Element: Brak
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,5s
Czas ponownego użycia: 100,0s
Zużycie many: 400
Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [kryjówka ]
Cios szturmowy
Poziom profesji: 16
Element: Mrok
Zasięg: Własna postać
Cel: Dookoła wroga w promieniu 2 komórek
Czas rzucania: 0,0s
Czas ponownego użycia: 40,0s
Zużycie many: 50
Bliski atak zwiększony o 900
Energia mroku zwiększona o 600
Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [zraniona noga ]
Śmiertelny celny strzał
Poziom profesji: 18
Element: Mrok
Zasięg: 1 komórka
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 1,0s
Czas ponownego użycia: 50,0s
Zużycie many: 90
Bliski atak zwiększony o 300
Energia mroku zwiększona o 500
Ataki z ukrycia mogą spowodować dodatkowe obrażenia w wysokości 2500
Bomba
Poziom profesji: 20
Element: Mrok
Zasięg: Własna postać
Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
Czas rzucania: 1,0s
Czas ponownego użycia: 90,0s
Zużycie many: 80
Bliski atak zwiększony o 1000
Energia mroku zwiększona o 1800
Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [trucizna wzmocnienia ]
*******************************************************************
Cre-up
Koncentracja zwiększa ilośc krytycznych trafień
Zawsze zadajesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 50%
Śmiertelne krwawienie
Zmniejsza PŻ i dezaktywuje śmiertelne ataki
Nigdy nie zadasz śmiertelnego ataku
Co każde sekundy utrata PŻ przez (poziom działania *5)
Smog
Zmniejsza celność
Zawsze atakuj z celnością 30%
Szok
Jesteś mocno poturbowany i twój atak został przerwany
Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność
Szybkość ruchu jest zmniejszona o 3
Nie można atakować
Nie możesz tego uniknąć
Wyssij siłę ataku
wysysa ataki innych i sięregeneruje
Zmień atak przeciwnika w moją siłę
Trucizna umysłu
Zadaje tyle obrażeń, ile zużyto PM
PŻ są tracone przez 100% zużycia PM
Kryjówka
Ukryć się przed wrogiem
Zakradnij się
Szybkość ruchu jest zmniejszona o 4
Zraniona noga
Zostałeś zraniony w nogę, dlatego poruszasz sięwolniej
Szybkość ruchu jest zmniejszona o 50%
Trucizna wzmocnienia
Czas trwania: 30,0 sekund
Redukuje wszystkie odporności, otrzymujesz ataki śmiertelne
Otrzymujesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 50%
Odporność na wszystkie energie zmniejszona o 10
_____________________________________________________________
Sp3- Dystrybutor (wrozka- ogień) http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/dx4535_2.jpg
ataki:
Wystrzał z flinty
Poziom profesji: 0
Element: ogień
Zasięg: 6 komórek
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,2 sekundy
Czas ponownego użycia: 0,8 sekundy
Zużycie many: 0
Daleki atak zwiększony o 150
Energia ognia zwiększona o 180
Szybki strzał
Poziom profesji: 2
Element: ogień
Zasięg: 6 komórek
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,2 sekundy
Czas ponownego użycia: 0,7 sekundy
Zużycie many: 45
Daleki atak zwiększony o 300
Energia ognia zwiększona o 350
Z prawdopodobieństwem 30% może stworzyć [oszołomienie ]
Daleki strzał
Poziom profesji: 4
Element: ogień
Zasięg: 6 komórek
Cel: Szczególna strefa
Czas rzucania: 0,4 sekundy
Czas ponownego użycia: 40,0 sekund
Zużycie many: 70
Daleki atak zwiększony o 700
Energia ognia zwiększona o 700
Prawdopodobieństwem zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększone o 100%
Dopalacz ON
Poziom profesji: 6
Element: ogień
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,2 sekundy
Czas ponownego użycia: 55,0 sekund
Zużycie many: 180
Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [włącz dopalacz ]
Podkładanie bomb
Poziom profesji: 8
Element: ogień
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 1,0 sekunda
Czas ponownego użycia: 2,5 sekundy
Zużycie many: 50
Połóż bombę azonową.
Bomba gazowa
Poziom profesji: 10
Element: ogień
Zasięg: 6 komórek
Cel: Dookoła wroga w promieniu 1 komórki
Czas rzucania: 0,5 sekundy
Czas ponownego użycia: 60,0 sekund
Zużycie many: 90
Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [trujący gaz ]
Eksplodujący strzał
Poziom profesji: 12
Element: ogień
Zasięg: 6 komórek
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,5 sekundy
Czas ponownego użycia: 23,0 sekundy
Zużycie many: 110
Odpycha przeciwnika na 4 komórki
Daleki atak zwiększony o 300
Energia ognia zwiększona o 1500
Lekarstwo
Poziom profesji: 14
Element: ogień
Zasięg: Własna postać lub 3 komórki
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,4 sekundy
Czas ponownego użycia: 100,0 sekund
Zużycie many: 85
Usuwa szkodliwe efekty poniżej 3 poziomu
Grzmiący strzał
Poziom profesji: 16
Element: ogień
Zasięg: 6 komórek
Cel: Dookoła wroga w promieniu 1 komórki
Czas rzucania: 0,5 sekundy
Czas ponownego użycia: 35,0 sekund
Zużycie many: 150
Daleki atak zwiększony o 900
Energia ognia zwiększona o 1100
Z prawdopodobieństwem 40% możesz stworzyć [silne krwawienie ]
Mina ogniowa
Poziom profesji: 18
Element: ogień
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 1,0 sekunda
Czas ponownego użycia: 60,0 sekund
Zużycie many: 160
Połóż bombę samozniszczenia
Upadek do piekła
Poziom profesji: 20
Element: ogień
Zasięg: 6 komórek
Cel: Dookoła worga w promieniu 2 komórek
Czas rzucania: 1,2 sekundy
Czas ponownego użycia:120,0 sekund
Zużycie many: 200
Daleki atak zwiększony o 1000
Energia ognia zwiększona o 1500
Z prawdopodobieństwem 80% możesz stworzyć [śmiertelne zamroczenie ]
***********************************************************************(przyczyny:)
Oszołomienie
Jesteś zamroczony. Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów. gdyż straciłeś przytomność
Czas trwania: 5,0 sekund
Ruch niemożliwy
Nie można atakować
Nie możesz tego uniknąć
Włącz dopalacz
Z dopalaczem poruszasz się bardzo szybko
Czas trwania: 42,0 sekund
Szybkość ruchu jest zwiększona o 3
Pojawia się zarys postaci
Trujący gaz
Tracisz obronę i nie możesz używać przedmiotów
Czas trwania: 20,0 sekund
Poziom obrony jest zmniejszony o 2
Zawsze otrzymujesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 50%
Przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 50% wystąpi [drugi trujący gaz ]
Drugi trujący gaz
Nie możesz użyć umiejętności
Czas trwania: 5,0 sekund
Nie można atakować
Silne krwawienie
Poważna rana, która zmniejsza PŻ
Czas działania: 20,0 sekund
Co każde 2 sekundy utrata PŻ (Poziom postaci *4)
Przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 30% wystąpi [złamane serce ]
Złamane serce
Jesteś przygnębiony
Czas działania: 30,0 sekund
Co każde 4 sekundy utrata PM przez (poziom postaci /3)
Szybkość ruchu zmniejszona o 20%
Śmiertelne zamroczenie
Obezwładniony. Nie możesz się poruszać, ani używać przedmiotów
Czas działania: 6,0 sekund
Ruch niemożliwy
Nie można atakować
Działanie uboczne po 0,5 sekundach: nie możesz tego uniknąć
___________________________________________________________________
Sp4- Wild Keeper (wrozka- swiatla) http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/uq2225_6.jpg
ataki:
Rzuć bumerangiem
Poziom profesji: 0
Element: Światło
Zasięg: 6 komórek
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0.1s
Czas ponownego użycia: 0.7s
Zużycie many: 0
Daleki atak został zwiększony o 110
Energia światła zwiększona o 160
Atak węży
Poziom profesji: 2
Element: Światło
Zasięg: 6 komórek
Cel: Dookoła wroga w promieniu 6 komórek
Czas rzucania: 0,2s
Czas ponownego użycia: 0.7s
Zużycie many: 50
Daleki atak zwiększony o 240
Energia światła zwiększona o 350
Z prawdopodobieństwem 40% może stworzyć [oszołomienie ]
Szpon potwora
Poziom profesji: 4
Element: Światło
Zasięg: 6 komórek
Cel: Szczególna strefa
Czas rzucania: 0,4s
Czas ponownego użycia: 25,0s
Zużycie many: 85
Daleki atak zwiększony o 360
Energia światła zwiększona o 500
Z prawdopodobieństwem 30% może stworzyć [silne krwawienie ]
Duch orła
Poziom profesji: 6
Element: brak
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,5s
Czas ponownego użycia: 180,0s
Zużycie many: 150
Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [duch orła ]
Elementarne światło
Poziom profesji: 8
Element: brak
Zasięg: Własna postać
Cel: Dookoła przyjaciół w promieniu 2 komórek
Czas rzucania: 0,2s
Czas ponownego użycia: 120,0s
Zużycie many: 70
Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [świetlisty element ]
Latać w kółko
Poziom profesji: 10
Element: Światło
Zasięg: Własna postać
Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
Czas rzucania: 0,4s
Czas ponownego użycia: 32,0s
Zużycie many: 110
Daleki atak zwiększony o 800
Energia światła zwiększona o 650
Duch wilka
Poziom profesji: 12
Element: Brak
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,2s
Czas ponownego użycia: 300,0s
Zużycie many: 110
Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [duch wilka ]
Elementarny mrok
Poziom profesji: 14
Element: Brak
Zasięg: Własna postać
Cel: Ddookoła wroga w promieniu 3 komórek
Czas rzucania: 1,0s
Czas ponownego użycia: 60,0s
Zużycie many: 90
Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [utrata elementów ]
Bluszcz
Poziom profesji: 16
Element: Światło
Zasięg: Własna postać
Cel: Ddookoła wroga w promieniu 4 komórek
Czas rzucania: 0,5s
Czas ponownego użycia: 60,0s
Zużycie many: 180
Daleki atak zwiększony o 1200
Energia światła zwiększona o 1500
Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [szok ]
Duch niedźwiedzia
Poziom profesji: 18
Element: Brak
Zasięg: Własna postać
Cel: Wybierz jeden
Czas rzucania: 0,0s
Czas ponownego użycia: 300,0s
Zużycie many: 180
Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [duch niedźwiedzia ]
Siła lasu
Poziom profesji: 20
Element: Światło
Zasięg: 6 komórek
Cel: Dookoła wroga w promieniu 4 komórek
Czas rzucania: 0,6s
Czas ponownego użycia: 110,0s
Zużycie many: 200
Daleki atak zwiększony o 1700
Energia światła zwiększona o 1800
Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [cięcie ]
****************************************************************(przyczyny:)
Oszołomienie
Jesteś zamroczony
Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność
Ruch niemożliwy
Nie można atakować
Nie możesz tego uniknąć
Utrata elementów
Powoduje negatywne efekty i cierpienie lasu
Zawsze otrzymujesz śmiertelny atak z prawdopodobieństwem 70%
Odporność na wszystkie energie jest zmniejszona o 40
Silne krwawienie
Poważna rana, która zmniejsza PŻ
Co każde 2 sekundy utrata PŻ przez (poziom działania *4)
Przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 30% wystąpi [złamane serce ]
Złamane serce
Jesteś przygnębiony
Co każde 4 sekundy utrata PM przez (poziom działania /3)
Szybkość ruchu jest zmniejszona o 20%
Szok
Jesteś mocno poturbowany i twój atak został przerwany
Nie można atakować
Nie możesz tego uniknąć
Szybkość ruchu jest zmniejszona o 3
Duch niedźwiedzia
Budzi w tobie ducha niedźwiedzia
Zwiększa maksymalne PŻ o 30%
Zwiększa maksymalne PM o 30%
Duch orła
]Budzi w tobie ducha orła
Celność wszystkich ataków jest zwiększona o 30
Prawdopodobieństwo zadania śmiertelnego trafienia jest zwiększona o 10%
Duch wilka
Budzi w tobie duszę wilka
Szybkość ruchu jest zwiększona o2
Daleki atak zwiększony o (poziom działania *4)
Świetlisty element
Zwiększa odporność ducha lasu na światło
Odporność na światło jest zwiększona o 30
Cięcie
Zmniejsza PM i redukuje obronę do połowy
Utrata 70% pozostałych PM
Siła obrony jest zmniejszona o 50%
Offline